Strony

Złota aplikacja na zielonym lakierze - film!!!

Mam nową kamerkę i zaczynam tworzyć filmy.
Ponieważ jestem wciąż zielona w tym temacie, to jeśli zauważycie jakieś błędy lub coś co Waszym zdaniem da się poprawić, proszę napiszcie mi co i jak :) Będę dozgonnie wdzięczna za wszelkie wskazówki.

Otworzyłam już mój kanał na You Tubie.
Zapraszam serdecznie!!!

Mój pierwszy filmik przedstawiający zdobienie poniżej.
Na pierwszej fotce są 2 pazurki ozdobione, filmik pokazuje jak robiłam środkowy.
Ostatnia fotka pokazuje już całość.



video



Podstawy pielęgnacji paznokci.

W zasadzie nie trzeba chodzić do kosmetyczki, aby mieć piękne dłonie i paznokcie. Wystarczy kilka dobrych kosmetyków i systematyczność. W tym artykule dowiecie się jak dbać o dłonie, aby zawsze były piękne.


NAWILŻANIE
Przede wszystkim należy zawsze pamiętać o kremie do rąk. Każde mycie dłoni wysusza je, wraz ze skórkami i paznokciami. Należy, zatem pamiętać, aby po każdym umyciu dłoni smarować je kremem. O tej czynności, niestety bardzo łatwo zapomnieć. Dlatego polecam postawić niewielki kremik, przy każdej umywalce, przy której myjecie ręce. Ponieważ czasami zdarza się, iż trzeba co chwilę myć ręce, można także ustalić sobie ile razy dziennie minimum będziemy smarować ręce kremem i trzymać się tej liczby.
Przy nakładaniu kremu warto robić delikatny masaż dłoni. Dzięki temu kosmetyk lepiej się wchłonie i przy okazji naskórek zostanie wygładzony.
Warto także od czasu do czasu (3-4 razy w tyg.) przespać się w rękawiczkach. Najpierw całe dłonie smarujemy grubo kremem i następnie zakładamy rękawiczki.
Z doświadczenia wiem także, iż pod wpływem ciepła wszystkie kosmetyki lepiej działają. Dlatego dobrą metodą jest włożenie cienkich, foliowych rękawiczek na dłonie, po uprzednim posmarowaniu ich kremem – nie chodzi o lateksowe czy grube rękawice do sprzątania, lecz o takie, które zwykle są dołączane do farb do włosów.
Podczas kąpieli w wannie można dodać także nawilżający olejek eteryczny, który wspaniale odżywi skórki i paznokcie.
Aby szybko nawilżyć skórki, należy smarować je po każdej kąpieli natłuszczającą oliwką dla dzieci albo oliwą z oliwek. Jednak, przy regularnym stosowaniu kremu do rąk po jakimś czasie, nie będzie to konieczne.

Wsołych Świąt!

Świąt pełnych miłości i radości,
Smacznego karpia bez ości,
Prezentów pod choinką bez liku oraz
Wspaniałej atmosfery przy wigilijnym stoliku.


Granatowy wzorek na karnawał

Bardzo łatwy do wykonania :)
Jak już wyschnie granatowy lakier, to robimy "promienie" brokatowym złotym lakierem.
W różnych miejscach, tak jak na fotce. Następnie w miejscu, gdzie owe promienie się spotykają, układamy trochę cyrkonii i perełek.
Ot cała filozofia ;)

This one is very easy to make :)
Once the blue nail polish dries, make gold rays with striper (long thin brush) and golden nail laquer. Then add some rhingstones, top coat and ready.



Łatwe śnieżynki - step-by-step

Ostatnio wpadłam na genialny pomysł - śnieżynki ;)
No cóż, o tej porze roku to pewnie niemal każdy, kto zdobi paznokcie myśli o śnieżynkach, no bo już powinny być a ich kurde nie ma ;)

Tak więc te są banalnie łatwe, nie wymagają za specjalnie wprawy, talentu, czy cierpliwości :)


Potrzebne będą:
1. Lakier kolorowy (jako podkład; ja użyłam ciemnego granatowo-fioletowego lakieru)
2. biały lakier
3. biała farbka akrylowa (może być też biały lakier zamiast farbki, ale całość będzie dłużej schła)
4. sonda (z malutką kuleczką) lub wykałaczka (do robienia kropek)
5. igła
6. ew. kolorowe farbki/lakiery
7. top coat (lub po prostu jakiś bezbarwny lakier)

We have winter in Poland, so it's time for snowflakes :))

What U need is:

1. a nail polish (whatever color U want, I used OPI - Saphirre in the Snow, 1 coat)
2. a white nail polish
3. a white acrylic paint (if U don't have acrilic paints, then white polish will be also good, but paints dry much faster than polish)
4. a dotter (wits small ball) or a toothpick - to make dots
5. needle
6. some colorful acrylic paints/nail polish (if U like colorful snowflakes)
7. a top coat


1. Najpierw należy przygotować kolorowy lakier, biały lakier i igłę.
Malujemy dość grubą warstwą kolorowego lakieru na całości paznokcia i szybko zanim wyschnie lakier robimy na nim gdzieś, gdzie chcemy, małą kropkę. Szybkimi ruchami rozciągamy igłą kropkę w 6 różnych kierunkach, tak aby powstały takie gwiazdki z równymi ramionami (jak na fotce). Czekamy aż wszystko dobrze wyschnie.
Ja rozmieściłam "gwiazdki" tak aby były w różnych miejscach na paznokciach.

1. First put some color nail polish on your nails. When it's still wet, add a small white dot - use white nail polish!!!! When everything is still wet make "stars" with needle. Make the stars where U want to on every nail.



Skopiuj pazurki gwiazdy: Ania Mucha w Szymon Majewski Show

Rozpoczynam nową serię postów : Skopiuj pazurki gwiazdy - czyli, będę Wam prezentować gwiazdy show-biznesu, które mają (wg mnie:)) interesujący manikiur i przedstawiać Wam jak zrobić sobie podobny.

Ostatnio moją uwagę przykuła Ania Mucha u Szymona. Miała taki intensywny czerwony lakier (miodzio ^_^). Ania generalnie nosi intensywne odcienie, ale ten jest obecnie na topie. Wydaje mi się także, iż świetnie rozweselił jej strój - taka mała rzecz, a może :)




Identyczny efekt osiągniecie dzięki lakierowi Orly - Poison Apple.
Jest to ostatni lakier z kolekcji Once Upon A Time, którą już Wam wcześniej prezentowałam.
Lakier jest naprawdę świetny, najlepiej wygląda już przy 1 warstwie!!!



2 warstwy nieco przyciemniają kolorek, ale nadal pozostaje on intensywny.
Sama formuła - jak większości kremowej czerwieni - jest nieco galaretkowata.
No i ponieważ to Orly to jest szybkoschnacy, trwał i wydajny (butelka ma 18 ml).





8. Międzynarodowe Warsztaty i Targi Pielęgnacji Paznokci - Nails Professional 2009, EXPO XXI

Jak już się obkupiłam w Victorii, to pojechałam do Expo.
W sumie to w porównaniu do targów w Victorii, w Expo były pustki, chociaż nie takie wielkie ;)
Z wystawców zauważyłam Ar Style, Matt, Sunflower, a.i. Polska, Bass Cosm., Alessandro, no i OPI. Chyba było jeszcze kilku wystawców, ale nie zanotowałam, gdyż się dość spieszyłam na warsztaty.


Wspomniany Matt, wkurzyłam się nieco jak się okazało, ze tu były inne ceny. 1 szt. pudełeczka kosztowała 4 zł!!!! Bez komentarza.



8. Międzynarodowa Konferencja i Targi Pielęgnacji Paznokci, Hotel Victoria

Jak już pisałam 6 grudnia w Warszawie odbyły się dwie imprezy paznokciowe.
Jedną z nich była 8. Międzynarodowa Konferencja i Targi Pielęgnacji Paznokci w hotelu Victoria.

Była to pierwsza impra na którą się wybrałam. Ok godz. 11 byłam na miejscu. Ludzi już było całkiem sporo, chociaż kolejek po bilety nie było widać ;), no cóż wejście kosztowało 25 zł.

Oto moja foto-relacja :))


Jedno z wejść, po prawej jest Elegance, a po lewej EF.



Orly - Enchanted Forest

Kolejny lakier z kolekcji Once Upon A Time. Jest to ciemna zieleń, jaśniejsza od Aragorna OPI i wy daje mi się dużo lepsza. Znacznie lepiej nakłada się Orly, gdyż wystarczą 2 warstwy i nic się na skórki nie rozlewa. Na obu fotkach nie ma lakieru nawierzchniowego.

Wewnątrz:


Słońce:

Targi grudniowe w Warszawie

Moi Kochani!!
Mam dla Was info o nadchodzących targach w Warszawie!!
Otóż 6 grudnia odbędą się dwie imprezy paznokciowe w Stolicy:

I. NAILS Professional 2009 w hali EXPO XXI
wejście jest bezpłatne
Będą m.in.:
OPI
ArStyle (ozdoby do paznokci)
... i więcej, ale nie wiem co bo nigdzie nie mogę znaleźć listy wystawców.

II. VIII Międzynarodowe Forum i Targi Pielęgnacji Paznokci w hotelu Victoria
wejście niestety ale jest płatne
Będzie m.in.:
Euro Fashion - czyli Seche, China Glaze, Color Club i in.

ORLY!!!!
Dowiedziałam się o promocyjnych cenach lakierów Orly na targach w Victorii
otóż :
Wszystkie lakiery Orly z czarnym korkiem o poj 18 ml beda po 15 zl
Natomiast Mini Lakiery (manicure miniatures) dostepne w 48 kolorach pojemnosc 5,4ml beda w cenie 8zł
+ maja być promocje dot. kremów i peelingów (szczegółów nie mam ;P)

Poniżej przedstawiam Wam kolekcję miniaturek Orly:





Orly - Happily Ever After

Taki fioletowo-różowy, chociaż dla mnie bardziej ciemny róż z drobinkami. Tych drobinek mocno nie widać, w słońcu jeszcze jako tako, ale w pomieszczeniu coś tam może mignie ;) Dzięki temu raz sprawia wrażenie kremowego a raz z shimmerem :) Mój faworyt jak do tej pory :D
Fotki w świetle i w cieniu

Ten lakier jak i pozostałe 3 z poprzednich pochodzą z jesienno-zimowej kolekcji 2009 firmy Orly. Poza tymi czterema jest jeszcze: Poison Apple (czerwony) i Enchanted Forest (ciemna zieleń), ich fotki wrzucę w okolicach weekendu :)



Orly - Mirror Mirror

Jest SUUUUPER!! Takiego szarego długo szukałam!! Po 2 warstwach jest super krycie. Kolorek jest bardziej neutralny, kremowy. Identyczny jak mój pilot od TV

Orly - Pixie Dust

Szary, bardziej przejrzysty, wpada w błękit, no i ma takie "szklane" drobinki (nie powiedziałabym, że są srebrne)
Jest kapitalny, chociaż po 2 warstwach lekko miejscami prześwitywał, więc użyłam 3 warstw. Zaskoczył mnie, bo po butelce nie spodziewałam się rewelacji, ale na paznokciach wygląda naprawdę "czarodziejsko"

Orly - Prince Charming

Książę super kryje (2 warstwy), jest ciemniejszy niż OPI - Over the Taupe i chłodniejszy. Mi się bardziej podoba bo jest bardziej widoczny niż OPI. Nakłada się super, chociaż na jednym paznokciu źle chlapnęłam i zrobiły mi się bąbelki.


KattiePL na portalu Lula.pl

Z wielką radością informuję Was moje drogie czytelniczki, iż od dzisiaj będziecie mogły czytać moje porady, stepiki itp. również na portalu Lula.pl.
Serdecznie zapraszam.


Moja pierwsza panterka w odcieniach fioletu ^^

No i uległam.
Nigdy jakoś mnie panterki nie pociągały, ale jak wróciłam zmęczona w poniedziałek z zajęć i popatrzyłam na mój sam lakier na paznokciach to sobie pomyślałam: ja tu chodzę bez wzorka a życie przemija ;) więc się wzięłam za panterkę (no bo to tylko kilka plamek na paznokciu :D)
Sondą najpierw zrobiłam na skos plamki lakierem OPI - Can U dig it?, potem kolejne plamki też OPI - ale tym razem - Give Me Moor (ciemniejszy), potem pomazałam to moim starym lakierem z Avonu (nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) z fioletowym brokatem i na to bezbarwny lakier.
No i GOTOWE :)

Step-by-step frencz z kwadracikiem i farbkami

Wiem, ze już dawno miałam wstawić ten stepik, ale nie mogłam znaleźć tych fotek :)


1. Na gotowego frencz naklejamy mały kwadracik tak, żeby był na środku
2. Malujemy kreseczki, po trzy w stronę skórek i w stronę krawędzi


3. Dodajemy malutkie kropeczki - tak jak na fotce , najlepiej sondą.

4. Robimy 4 większe kropki, na końcach środkowych kresek i przy rogach kwadracików (widać dobrze na fotce w poście poniżej)
5. Pokrywamy bezbarwnym lakierem i gotowe.


Etniczny frencz.


Mój eksperyment z farbkami. Wzorek miał być mniejszy, ale wyszedł jaki wyszedł :)
W środku jest biały opalizujący kwadracik i reszta domalowana farbkami.
Jutro wrzucę instrukcję malowania :D

Ciemne nic takiego ;)

Taki sobie wzorek robiony na szybko. Miałam coś jeszcze dodać, ale dobrze mi się w nim chodziło i zrezygnowałam.


Coś na śnieżne wieczory.

To jest jeden z moich starszych wzorków, ale ponieważ zapowiadają śnieg itp., więc chyba już czas na zimowe wzorki :D :D
Niedługo wstawię instrukcję robienia śnieżynek farbkami, jak tylko znajdę chwilkę.


Troszkę zimowych wzorów z Japonii

Niestety ale nie mogę dorwać najnowszych scanów japońskich gazetek, więc prezentuje Wam kilka zeszłorocznych wzorów zimowych.
Pochodzą z czasopisma Nail Up!, jeżli macie możliwość kupna tej gazetki to kupcie, aby wesprzeć wydawcę.



OPI - Give me moor

2 warstwy, nakładało się nieco lepiej niż Aragorn, lepiej też kryje.
Długo w nim nie pochodziłam, dodałam parę błyskotek, ale o tym później :)

China Glaze - Passion

2 warstwy lakieru + 1 warstwa odżywki
Nakładało się bardzo dobrze, czas schnięcia ani za długo, ani za krótko.
1 warstwa świetnie kryje!! Dałam dwie dla eksperymentu :)
Bardzo efektowny lakierek ^_^

Światło dzienne:



Flash:


Konadowy bambus robiony tym lakierkiem:


Beżowy wzorek z aplikacją na złoto.

Wzorek b łatwy do wykonania:
1. malujemy jasnym lakierem (tu jest ten: http://kattiepl.blogspot.com/2009/10/opi-tickle-my-france-y.html)
2. brokatowym lakierem (tu: OPI ds Classic) i cienkim pędzelkiem robimy takie różne kreseczki
3. naklejamy 3 złote kółeczka, na wierz naklejamy 1 większą cyrkonie i dodajemy hologramiki.
4. utwardzacz i READY!!


OPI - Here Today... Aragon Tomorrow

Lakier pochodzi z kolekcji Espana 2009.
Jest troszkę inny od pozostałych ciemnych kolorków OPI jakie mam. Wydaje się że pigment nie do końca się rozpuścił - co widać na pierwszym zdjęciu. Nakładał mi się go nieco trudniej, gdyż formuła jest jakby rzadsza. W sumie to bardzo ładnie wygląda w 2 warstwach, ale po 3 też jest ładny. Oczywiście jest bardzo ciemny, także niekiedy wydaje się być czarny. Czas schnięcia OK.

1 warstwa:


ITALIAN BEAUTY Nr 66 albo 99 (no idea) :)

Jeden z moich targowych nabytków - Italian Beauty Nr 66/99. Nie wiem jaki to numer dokładnie bo ma spodzie małą karteczkę z samymi cyferkami. Ale myśle, że można się zorientować. Lakierek bardzo mi się spodobał. Łatwo się nakłądało, po 2 warstwach wyglądał super-elegancko no i chodziłam w nim 3 dni i nie było nawet większych starć (sorki, ale nie miałam jak zrobić fotki). Fakt też że pomalowałam nim paznokcie nieco inaczej niż normalnie tzn. najpierw kwarędzie paznokci a potem same paznokcie i tak 2 razy. To jest fotka bez utwardzacza i tak też w nim chodziłam - bez utwardzacza ;)

Dla jasności - to jest lakier barny, wypełniony fioletowym micro brokatem, który jest b mocno widoczny. Do tego na krawędziach można dostrzec kolor zielony (widać na fotce)

Jego większym minusem jest to, że ma w sobie wszystkie szkodliwe dla paznokci substancje - pewnie dlatego był na targach na wyprzedaży - 6 zł.


Ciemno-sercowy wzorek :)

Wzorek b łatwy.

Po pomalowaniu lakierem (jakimś tam - tu jest Italian Beauty Nr 99/66 z postu powyżej), malujemy czarne półkola przy skórkach, no to nakładamy serduszka hologramowe, cyrkonie i bulion - taki artystyczny nieład :)), utrwalamy utwardzaczem i ready!!!



Kolejny frencz z akcentem (kolorowym;))


Ten wzorek miałam już jakiś czas temu. Jest dość łatwy (co widać po listkach - nie starałam się ;)) Najpierw malujemy listki, potem doklejamy kwiatuszki a  na koniec robimy kropeczki sondą.



French z zielonym akcentem

Mój ostatni frencz.
Linia uśmiechu robiona pędzelkiem. Po zrobieniu samego frencza dokleiłam cyrkonie, ozdoby hologramowe, bulion i mini hologramy.
Łatwe i całkiem szybkie do zrobienia :))


Dyskotekowo-Rockowo!!

Przeglądając najnowszą URODĘ natknęłam się na artykuł o dyskotekowym makijażu ^_^ no i mnie natchnęło lol

Żeby coś takiego zrobić trzeba się uzbroić w średnie srebrne hologramy, wykałaczkę, bezbarwny lakier i cierpliwość ;)
Jak już lakier podkładowy wyschnie przygotowujemy sobie sprzęt. Bezbarwnym lakierem malujemy pasek wzdłuż końcówek paznokci o grubości mniej więcej hologramów (taką końcówkę french). Na mokry lakier nakładamy najpierw pojedynczy rządek hologramów, tak aby były róne odstępy między nimi, następnie malujemy pasek bezbarwnym lakierem od skórek w dół i kładziemy pojedynczy prostopadły równy pasek hologramów prostopadły do pierwszego (powinna wyjść literka T z hologramów). Potem tak samo uzupełniamy hologramami po bokach. I nie wpychajcie hologramów na siłę, może ich być mniej przy skórkach, ale za to muszą być jak najbardziej równe :P.

Powodzenia!!


Test : OPI - Suzi Skis In The Pyrenees SUEDE

Jeden z moich targowych nabytków - OPI Suzi Skis In The Pyrenees SUEDE.
Od dawien dawna marzyłam o takim lakierze (widziałam jakiś rok temu fotkę lakieru KO o podobnym kolorze). Jest naprawdę cudny!! Mój numer 1!!!

Oczywiście jako lakier matowy nie jest tak trwały jak zwykłe lakiery OPI, ale to zdaje się być normą w przypadku lakierów o matowym wykończeniu.

Jedna nieco grubsza warstwa wystarczy, aby pokryć płytkę (gdzieniegdzie można dostrzec niewielkie prześwity). Ja pomalowałam 2 warstwy. Nakładało się całkiem nieźle, w porównaniu do pogłosek, które słyszałam co do nakładania matowych lakierów. Jednak bardzo szybko zastygał, więc przy malowaniu miałam wrażenie jakby zostawiał mnóstwo smug. Jednak po wyschnięciu żadne smugi nie były widoczne. Natomiast po pomalowaniu bezbarwnym utwardzaczem gdzieniegdzie uwidoczniły się lekkie smugi przy nasadzie paznokci (ostatnia fotka).

Taki maksimum dla tego lakieru to dwa pełne dni, trzeciego trzeba zrobić już poprawki.
Malowałam bez bazy, tak jak zaleca producent.

Świeżo po pomalowaniu :



Wzorek z białym kwiatkiem

Ten wzorek miałam jakiś czas temu.
Robi się go następująco:
1. z suszonego kwiatka delikatnie odrywamy płatki, tak aby na każdą "kamejkę" było po 6 płatków;
2. na pomalowanego lakierem pazurka nakładamy bezbarwny lakier i szybko, zanim wyschnie układamy płatki (w środku powinno być nieco pustego miejsca) , gdy lakier nie będzie już lepiący delikatnie przyciskamy palcem płatki do paznokcia, aby się dobrze przykleiły;
3. czekamy, aż lakier podeschnie i na środku nakładamy dużą cyrkonię
4. gdy lakier pod cyrkonią dobrze złapie, nakładamy bezbarwny lakier wkoło niej i szybko wilgotną wykałaczką układamy w koło bulion tak jak na zdjęciu
5. gdy wszystko dobrze podeschnie utwardzamy całość jeszcze raz bezbarwnym lakierem i READY!!!

Moja drobna uwaga:
Nie wiem jeszcze czemu, ale te białe płatki następnego dnia zrobiły się przezroczyste i brzydko to wyglądało, więc jak będziecie robić ew. ten wzorek to spróbujcie z kolorowym kwiatkiem, nie powinien stracić koloru, bo z kolorowymi jeszcze mi się to nie zdarzyło. No i te białe kwiatki, które posiadam zdają się mi barwić naturalną płytkę na żółto, nawet mino lakieru pod nimi, więc pamiętajcie też i o tym.

Targi Salon Jesień 2009 EXPO XXI

Przedstawiam Wam moje wrażenia z Targów Salon Jesień w EXPO, które obyły się dzisiaj ale będą też jutro ;)


Oczywiście zaczęłam od Świata Lakierów Euro Fashion. Zależało mi na China Glaze - Watermelon Rond i Recycle (tego ostatniego nie było :( ). Wyszłam z Watermelon Rind i Ruby Pumps ;)) Ceny takie same jak na stronie Euro Fashon, no i lakiery Precision były w promocji - 2. lakier za 1/2 ceny.




OPI - Tickle my france-y

Lakierek OPI - Tickle my France-y pochodzi z zeszłorocznej kolekcji jesiennej (kolekcja francuska). Najlepiej opisuje go nazwa "nude", jest beżem wpadającym lekko w róż (jest nieco bardziej różowy niż INGLOT Nr 715). Generalnie to ciężko jest znaleźć taki kolorek, który nie należałby do lakierów frenchowych, dlatego bardzo go lubię. Na fotkach mam 3 warstwy, ale nadal lekko prześwituje (chociaż na prawej ręce prześwituje mniej niż na zdjęciach bo mam tendencję do nakładania grubszych warstw lewą ręką :)), po 4-ej powinien lepiej pokryć, ale mi te 3 wystarczą.

Fotka w słońcu:



Akcesoria fanatyczki-zdobniczki: BROKAT

BROKAT jest niemal obowiązkowym elementem zdobień paznokci. Pięknie się błyszczy i może stanowić zarówno ekstrawagancką ozdobę na wieczór a także subtelny akcent dziennego manikiuru. Aby mieć pięknie ozdobione paznokcie wystarczy odrobina brokatu i kolorowy lakier.
Problemem pozostaje metoda aplikacji. Jest ich wiele, ja postanowiłam przedstawić Wam dzisiaj te z którymi sama miałam styczność.

METODY NAKŁADANIA BROKATU:

ZOYA - Gweneth

Lakierek ZOYA - Gweneth.
Ciężko mi było złapać dokładny kolor tego lakieru, w realu wpada lekko w róż. Normalnie jak się patrzy tylko na ten lakier wydaje się być czerwony, ale już porównując go do klasycznej czerwieni znacznie się różni.
3 warstwy
Niestety, ale nie wytrzymał na mnie nawet 1 dnia ale to raczej wina tego, że tego dnia ostro sprzątałam i przez to, że paznokcie nasiąkły mi wodą schodził płatami. Ale go jeszcze raz przetestuje w swoim czasie.

Jesień na paznokciach po japońsku :)

Jak obiecałam kilka fotek z Japonii to wklejam :)
Są to strony z wrześniowego NailUp!
Normalnie mam większe fotki, ale tym razem nie udało mi się zdobyć dużego rozmiaru :(

Pochodzą z czasopisma Nail Up!, jeżli macie możliwość kupna tej gazetki to kupcie, aby wesprzeć wydawcę.


INGLOT Nr 956 - mój (prawie) wymarzony fiolecik!

No więc oto Nr 956 INGLOTa z kolekcji letniej 2009. Kolorek cudowny, krycie też bomba i w ogóle wszystko cacy, minusem są te małe drobinki, które widać. Poza tym bossski!!
Fotka w świetle słonecznym, 2 warstwy, bez utwardzacza.
W realu kolorek jest nieco bardziej intensywny i ciut cieplejszy.

OPI - Siberian Nights



Jesień już przyszła, więc pora na lakiery w stylu vamp!!
Lakierek jest dość ciemny, wpadający w czarny (czyli ci co nie rozróżniają ciemnych fioletów od czarnych pewnie wezmą go za czarny :))
2 warstwy wystarczyły (druga była nieco grubsza), lakierek świeci tak jak widać sam z siebie (czyt. bez utwardzacza ;)). Aplikacja przebiegła głatko, ale nie wiem czy się dobrze trzyma bo musiałam go szybko zmyć :/

W słońcu:



INGLOT Nr 715 - reaktywacja!!


Ponieważ mój poprzedni post nt. tego INGLOTA nie wypadł zbyt dobrze (o czym mi babki z Wizażu przypomniały :**) to wklejam nowe foteczki. Pomalowałam 3 warstwy ponieważ w niektórych miejscach były widoczne prześwity. Ale jak nałoży się 2 dokładne warstwy to nie trzeba dawać 3. Generalnie to ten lakierek nakłada się dobrze, ale trzeba nabierać więcej lakieru na pędzelek.

W pełnym słońcu:


Światło dzienne, ale cień:


P.S. Lakier zostawia smugi jak się nim maluje, ale po jakimś czasie stają się one mniej widoczne.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...