Strony

Born Pretty Store rocks again!!!

Tak, znowu dostałam fajny zestaw ozdób do ozdoby od Born Pretty Store i jestem po raz kolejny zachwycona :))) W mojej paczuszce znalazły się m.in. okrągłe cieniutkie hologramy o średnicy 1,5 mm w dwunastu kolorach. Tak to wyglądało gdy do mnie dotarło:

Once again I have received review ites from Born Pretty Store and again it was really great stuff. In the package was a set of small, super-thin, 1,5 mm wide holograms. There are 12 different colours: 




Cały set prezentuje się natomiast tak:

The whole set looks like this:


Zbliżenie na dwa kolorki:

Close-up:



Zestaw ten możecie kupić tutaj : http://www.bornprettystore.com/color-nail-mini-round-shiny-glitter-powder-sheets-tips-tool-manicure-p-4625.html

A jak będziecie robić zakupy na Born Pretty Store, to nie zapominajcie o kuponie FASQ10, bo dzięki niemu otrzymanie zniżkę 10% na całość zakupów.

You can get the set here : http://www.bornprettystore.com/color-nail-mini-round-shiny-glitter-powder-sheets-tips-tool-manicure-p-4625.html.

And do not forget to use my FASQ10 code to get 10% off.


Do zrobienia poniższego wzorka użyłam niebiesko-fioletowych kropek (pierwsze z lewej od góry ze zdjęcia zbiorczego). Bazą jest lakier szybko schnący Kiko Nr 849. Jak dla mnie to kolorystycznie fajnie są dobrane. Wiem, też że muszę potrenować okładanie kwiatuszków z kropek, albo darować je sobie :) Mam nadzieję, że spodobają się Wam :)

To make the following nail art I used blurple dots (first from left on pic aboce). As a base polish I used Kiko nail polish No 849. I think that the colours look nice together. Hope U like them!





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...