Strony

Folia transferowa raz!

Dzisiaj miałam przyjemność zrobienia wzorka z folią transferową. Użyłam folii z EuroFashion, którą kupiłam w jednej z ich warszawskich hurtowni. Folia jest naprawdę fajna i ją polecam. Kosztowała mnie 4 zł za 10 szt arkuszy o wymiarach 6,5 cm na 5 cm. Jeden arkusz powinien wystarczyć aby w całości pokryć wszystkie moje paznokcie. A zatem za 4 zł mamy komplet na 10 pełnych zdobień. Dodatkowym dobrym newsem jest to, że nie użyłam żadnego kleju. Nałożyłam ją na mokry bazowy lakier, ok. 2 min po nałożeniu lakieru i folia przykleiła się bardzo ładnie na lakier. Podejrzewam, że gdybym chciała zrobić całe metaliczne paznokcie, powstałyby dziury, bo lakier nie schnie jednakowo na całej powierzchni paznokcia. Ale do takich drobnych zdobień, typu to moje poniżej, nie jest potrzebny żaden klej. Tą konkretną folię, której użyłam możecie zobaczyć tutaj.

Wygląda ona tak:






Końcowy wzorek prezentuje się następująco:



Na ostatnią warstwę lakieru podkładowego nałożyłam folię transferową i pojeździłam na niej sondą (wykałaczka, długopis też da radę). Delikatnie zdjęłam folię i zostało mi takie coś:


Dodałam swoje cekinki (czapeczki złote brokatowe, cyrkonie Swarovskiego srebrne i złoty bulion) i utrwaliłam bezbarwnym topem.

Nie widać tego za bardzo na zdjęciach, ale po nałożeniu utwardzacza (pierwsze zdjęcie) folia nieco się pomarszczyła, ale za to nabrała intensywniejszego blasku. Przy takim zdobieniu, to marszczenie nie przeszkadza, powiedziałabym, że wręcz przeciwnie - dodaje dodatkowego uroku. Dlatego polecam eksperymentowanie z folią.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...