Strony

GIVEAWAY!!!! czyli moje pierwsze rozdanie.

Postanowiłam rozdać co nieco z moich zbiorów. Mam dla Was dwa rozdania. Oto co przygotowałam:

Zestaw pierwszy, czyli: 1. zestaw pędzli do makijażu od Dobrejrady, 2. Lakier China Glaze Rodeo Fanatic, 3. czarne naklejki koronkowe z brokatem, 4. białe naklejki koronkowe z brokatem, 5. kwiatuszkowe kalkomanie wodne od Dobrejrady i 6. świąteczne kalkomanie wodne. Nowe i nie otwierane.


Aby zdobyć zestaw pierwszy trzeba wejść na mój profil na Fejsie, o TUTAJ, polubić mnie :), znaleźć post o rozdaniu, polubić go i udostępnić. Wszystkie trzy kroki muszą zostać spełnione, losowanie odbędzie się tylko spośród tych osób, które 1. polubią profil KattiePL na Facebooku, 2. polubią post o rozdaniu, 3. udostępnią post o rozdaniu!!! Tyle.


Zestaw drugi, czyli: 1. zestaw pilniczków od Dobrejrady, 2. Lakier China Glaze Gussied up Green, 3. czarne naklejki koronkowe z brokatem, 4. białe naklejki koronkowe z brokatem, 5. kwiatuszkowe kalkomanie wodne od Dobrejrady i 6. świąteczne kalkomanie wodne. Wszystko nowe i nie otwierane.



Aby zdobyć zestaw drugi należy, zostać (lub już być) obserwatorem mojego bloga (dla ścisłości: kattiepl.com lub kattiepl.blogspot.com) i zostawić komentarz pod tym postem w treści podając, co chciałybyście (lub chcielibyście chłopcy ;)) zmienić w Waszym życiu w przyszłym roku (możecie też zmyślać;)) oraz podać email. Czyli zestaw drugi będzie losowany z osób, które są obserwatorami bloga i skrobną coś tam na dole z podaniem maila ;)).

Macie czas na przystąpienie do obu rozdań do końca przyszłego wtorku (17 grudnia). W środę rano będę losować zwycięzców i zbierać adresy do wysyłki, żeby rozesłać nagrody jeszcze w środę. 

Poland open only, sorry.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...