Strony

Światełka na Święta :)

Jedna z moich propozycji na Święta :), bo u mnie nie ma Świąt Bożego Narodzenia bez Ruby Pumps China Glaze :) Pomysł na wzorek nie jest mój. Przewija się w świątecznych propozycjach innych blogerów, więc i ja spróbowałam.

Światełka są bardzo proste do zrobienia - czarnym linerem malujemy kreskę a'la kabel od światełek i dodajemy barwne kropki za pomocą sondy albo wykałaczki. U mnie tłem na światełka jest biały lakier Pupy  (Art Base z zestawu z lakierem pękającym) i stary lakier Sally Hansen z serii Hard as Nails w kolorze Prom Pink. Czerwony to oczywiści China Glaze Ruby Pumps.

Na wskazującym pojawiły mi się drobinki zielonego brokatu z poprzedniego wzorku (niebawem na blogu) - po prostu zignorujcie. Zdjęcie robiłam o jakiejś 3 nad ranem, więc mogłam nie dopatrzeć ;)



A co do China Glaze Ruby Pumps, to jest to najpiękniejszy czerwony lakier jaki mam. Na zdjęciu powyżej są dwie warstwy, ale najpiękniej wygląda przy trzech. Tak jak na zdjęciach poniżej (baaardzo stare zdjęcia, odkopane dzisiaj :)) Te zdjęcia zdecydowanie lepiej oddają prawdziwy kolor lakieru, niż to ze wzorkiem.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...