Strony

Kwiatuszki akrylowe na złotym frenchu - step-by-step

Mój dzisiejszy pomysł ;)
Złoty french a na nim namalowane farbkami akrylowymi kwiatuszki.
Oto efekt końcowy:





STEP-BY-STEP


Najpierw przygotowujemy złotego frencha - czyli końcówka ze złotego lakieru, całość utwardzona lakierem bezbarwnym. Ja tego frencha robiłam metodą opisaną tutaj.




Następnie na środku białą farbką i cieniutkim pędzelkiem (Nr. 000) malujemy obwódki kwiatuszków. Tu namalowałam je serduszkami.




Wypełniamy kwiatki białą farbką.




Na środku cieniujemy żółtą farbką.




Następnie malujemy listki zieloną farbką.


Na koniec czarną farbką malujemy obwódki kwiatuszków i listków.


Są to moje pierwsze kwiatki tego typu, więc nie są idealne ;) Muszę nad nimi popracować (zwłaszcza nad kreskami w środku), ale to zapewne zauważyliście sami :D


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...