Strony

Wzorek marynarski - step-by-step

No cóż nie powiem, iż jest to jedno z moich udanych dzieł :) ale skoro miałam napad wyobraźni to musiałam stworzyć TO żeby uwolnić się od natłoku obrazów w głowie ;)
Wykonanie nie podoba mi się, wyszło krzywo i w ogóle źle, no ale co z tego... i tak muszę Wam to pokazać :)))


Efekt końcowy




STEP-BY-STEP

Na niebieskim lakierze malujemy białe paski tak ja na fotce. Ja najpierw robiłam cienkie kreseczki (patrz palec wskazujący - pierwszy z lewej) potem je poprawiałam, ale i tak wyszło mi krzywo


Na serdecznym namalowałam koło ratunkowe. Najpierw białe kółeczko a potem czerwone trójkąciki symetrycznie.



Potem koło sternika - złotą farbką. Najpierw wyraźna kropka w miejscu, w którym ma być środek koła, potem szprychy (?) delikatną kreska, żeby można było poprawić i na koniec duże kółko.



Dalej mocniej poprawiamy szprychy :) i duże koło.



Na koniec dodajemy rączki (?) do koła.
Na sam koniec utwardzacz, hologramy i utwardzacz.


pzdr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...