Strony

Blue Nails



Po sezonie różowych lakierów, nadszedł czas na niebieskie :D :D


OPI Dating a Roayl
3 warstwy. Cóż się rozpisywać... to lakier OPI - świetnie się rozprowadza, szybko schnie, długo utrzymuje :D
Tylko kolorek jest w realu ciemniejszy




Vipera 548
Kolorek w rzeczywistości ma troszkę więcej żółtego, ale trudno jest jednoznacznie stwierdzić czy jest bardziej niebieski czy zielony.
Całkiem nieźle się nakładało, nie tworzyły się bąbelki powietrza. Wolno schnie :/ no i nie utrzymuje się najlepiej :(
Tu są 2 warstwy.
Nie zamierzam jakoś mocno inwestować w te lakiery, ale jeśli jakoś kolor mi się b b b spodoba to go kupię ;)



CND Hot Pop Blue
2 warstwy, jednak nie nakładało się się go najlepiej, chociaż Inglot 955 był jeszcze gorszy.
Nie jestem w stanie powiedzieć jak się utrzymywał bo musiałam na drugi dzień go zmyć :/, ale przy zmywaniu był jak nowy :) Schnięcie OK.



INGLOT 955
Mój najnowszy nabytek. Kolorek z kolekcji letniej 2009.
2 warstwy, ciężko się go nakładało, prawdopodobnie z powodu dużej ilości pigmentu no i bazy Nail Tek. Pojawiły się pęcherzyki powietrza, ale po dniu jakoś zniknęły, za to pojawiły mi się odciski od pościeli (no ale to może być moja wina - użyłam na niego odżywkę). Mam go 3. dzień i widać lekkie dziury na krawędziach wolnego brzegu, ale tragedii nie ma.



Zdjęcie porównawcze moich błękitów. Jak widać różnią się znacznie :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...