Strony

Nail Color: Mollon nail polishes Part I

I bought my first nail polish of the Mollon's Bamboo Extract Nail Laquer collecion (you can see the collection here) accidently cuz I liked one colour. When I used it for the first time I was shocked! My nails became strong and - after few days of wearing - stopped splitting! Amazing! I am having problems with my nails, they split all the time I use color polish, OPI's Envy or Orly's Nail Defense didn't help, so I just got used to splits. But thanks to these nail polishes I got stronger, healthy and longer nails (the bamboo extract is also a growth stimulator). So I already have 14 nail polishes from this collecion from 20 avaible, I will buy the rest soon probably ;). Here is the first part of my collection. First the photo of all :)

Mój pierwszy lakier z kolekcji Mollona z ekstraktem z bambusa (możecie poczytać o tych lakierach tutaj) kupiłam przypadkowo, bo spodobał mi się jeden kolor. Gdy użyłam go po raz pierwszy byłam w szoku! Moje paznokci stały się mocniejsze i - po kilku dniach noszenia - przestały się rozdwajać! Super! Od jakiegoś czasu mam problemy z moimi paznokciami, rozdwajają mi się zawsze kiedy maluję kolorowymi lakierami, odżywki OPI Envy i Orly Nail Defense ni e pomogły, więc zaczęłam się przyzwyczajać do rozdwojonych paznokci. Ale dzięki tym lakierom mam mocniejsze, zdrowsze i dłuższe paznokcie (ekstrakt z bambusa stymuluje wzrost paznokci). Tak więc mam już 14 lakierów z tej serii, w której jest 20 kolorów, niedługo pewni dokupię resztę :) W tym poście pokażę Wam pierwszą część mojej kolekcji, na początek fotka zbiorowa ;)




Mild Pink - I would call in pastel red since it is not much bright, but still vivid and eye catching. The colour is creme and very opaque, one thick coat covers perfectly, here I used 2 coats. It stayed on my nails about 5 days, then I got borred. Drying time of all of these polishes is perfect for me, not too fast and not too slow ;)


Mild Pink - ten lakier nazwałabym pastelową czerwienią, ponieważ nie jest zbyt jaskrawy, ale i tak jest żywy i zwracajacy na siebie uwagę. Ten lakierek jest bardzo dobrze kryjący, jedna grubsza warstwa kryje perfekcyjnie, tu nałożyłam 2 warstwy. Lakier pozostał na moich paznokciach ok 5 dni, potem się nim znudziłam. Czas schnięcia tych lakierów jest dla mnie idealny, nie za szybko nie za wolno ;)

 (sun/słońce)

(shadow/cień)


Nude Beige - great warm beige cream polish. Pigmentation is also very good, but I would recoment using two coat, like on the pic.


Nude Beige - świetny ciepły beżowy kremowy lakier. Krycie też jest super, ale polecam przy nim dwie warstwy, taj jak na obrazku.

(sun/słońce)

(shadow/cień)

Lavender Hills - very nice purple with silver shimmer. The polish istself is delicae, but on nails it looks vivid and a bit bright. It has delicate pearl finish. 

Lavender Hills - bardzo fajny fiolecik ze srebrnym shimmerkiem. Lakierem sam w sobie jest delikatny, ale na paznokciach jest żywy i nieco jaskrawy. Ma bardzo delikatne perłowe wykończenie.

 (sun/słońce)

(shadow/cień)

Lime Green - bright apple green, with delicate silver shimmer similar as the Lavender Hills. Two coats are enought to cover perfectly.

Lime Green - jaskrawa jabłkowa zieleń z delikatnym shimmerkiem takim jak w Lavender Hills. Do krycia wystarczą dwie warstwy.

(sun/słońce)

 (sun/słońce)

 (shadow/cień)


Sugary Lilac - creme light purple with a hint of grey. Really cute and delicate. Here are 2 coats.

Sugary Lilac - kremowy lekki fiolecik z odrobiną szarości. Naprawdę fajny i delikatny. Tu są 2 warstwy.

 (sun/słońce)

 (daylight/światło dzienne)

 (shadow/cień)

Sweet Mauve - creme dark pink, very vivid and eye-catching. Perfect for summer. Here are two coats.

Sweet Mauve - kremowy ciemny róż, żywy i zwracajacy uwagę. Idealny na lato. Tu są dwie warstwy.

(sun/słońce)

 (shadow/cień)

 (shadow/cień) tutaj lakier po 5 dniach noszenia/ here is the polish after 5 days of wearing

Turquoise Azure - beautiful turquise color with shimmer. Very eye-catching ;) Here are 2 coats.

Turquoise Azure - piękny turkusik z shimmerkiem. Wpada w oko ;) Tutaj są 2 warstwy.

 (daylight/światło dzienne)

 (daylight/światło dzienne)

EDIT:

Sorry I forgot to add that the brush is really great, it is semi wide (between OPI's and for example Orly's). Also the polishes apply well cuz they aren't too runny but still even themselves easily. :) And pics above are witout any top coat :D

Sorki, zapomniałam dodać że pędzelek w tych lakierach jest świetny, jest średnio szeroki (tak pomiędzy pędzelkiem OPI i np. Orly). Lakiery nakłada się super bo nie są zbyt wodniste, ale też ładnie się same poziomują :) No i na zdjęciach powyżej nie używałam top coatów :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...