Strony

Niebieskie kropki

Po przerwie tworzenia wymyśliłam dzisiaj coś takiego ;) Te kropki chodziły za mną już od jakieś czasu, i dzisiaj rano postanowiłam że nie ma bata! Trzeba coś zmalować ;)))
Wzorek robiony 2 różnymi sondami (3 wielkości kulki) i farbkami akrylowymi. Najpierw zrobiłam duże ciemne kropki, potem duże białe. Potem dodałam mniejsze kropki stopniując je kolorem i wielkością. Na to top coat i ready.
Zaznaczam, że to jest wzorek "na brudno", nie za bardzo się przy nim starałam i użyłam kiepskich preparatów, bo wiem, że zaraz gdzieś łąpy wsadzę i coś popsuję - w kocu jest sobota ;)





Po drobnych przemyśleniach stwierdziłam, że przyda się nieco błysku, więc dodałam troszkę cyrkonii Swar. i mini hologramów - niebieski aqua i granatowe metalik. Na całość top coat.





Oczywiście na koniec wsadziłam kciuka nie tam gdzie trzeba ;(, więc poniżej fotka w zachmurzeniu tylko 4 paznokci :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...