Strony

Walentynkowy wzorek z pustym serduszkiem (sep-by-step)


Oto jedna z moich propozycji na walentynkowy wzorek - delikatna i romantyczna. Dowiecie się także jak zrobić takie bezbarwne, czyli puste ;), serduszko.

Here is one of my proposals for Valentine's Day nail art - delicate and romantic. I will show U how to make empty heart like this ;)



Bazą jest lakier Models Own - Utopia (jasny fiolet), zaś do zdobienia stemplami użyłam lakieru alessandro Nr 213. Oczywiście plus cyrkonie i srebrny bulion. Do zrobienia serduszka będzie także potrzebna taśma, ja użyłam budowlanej taśmy aluminiowej gładkiej. Taśma taka jest samoprzylepna, ale od strony klejącej jest zabezpieczona białym woskowym papierem. Dzięki temu, po oderwaniu kawałka z rolki można wycinać z niej różne kształty. Taśma ta ma mocny klej, a przez to że jest z aluminium, po jej dociśnięciu trzyma się bardzo mocno. Minusem tego jest to, że nie nadaje się na świeżo pomalowane paznokcie, bo schodzi razem z lakierem. Rozejrzyjcie się w garażu/warsztacie, może macie ją na składzie, ale o tym nie wiecie ;)

The base is Models Own nail polish in Utopia (light purple). The stamping was made with alessandro nail polish No 213. You will also need some rhinestones and silver glass pearls. To make the hollow heart I also used aluminium tape normally used in the construction industry. The tape is smooth and protected from the glue side with wax paper. It is easy to cut different shapes in it and it sticks to nails very well. But it cannot be used on freshly painted nails since it can go off with nail polish.


STEP - BY - STEP


1. W pierwszej kolejności wycięłam serduszko z folii aluminiowej.
2. Przykleiłam mocno serduszko do paznokcie i pomalowałam całość lakierem do paznokci.
3. Następnie ozdobiłam cały paznokieć stempelkiem.

1. First I cut heart from my alu foil.
2. I glued the alu heart on my nail and painted it whole with nail polish.
3. Next, I made stamping on the nail.


4. Kiedy paznokieć lekko wysechł, delikatnie podważyłam aluminiowe serce i je odkleiłam z paznokcia.

4. Once the nail polish dried, I took off the alu sticker.




5. Za pomocą małego, płaskiego pędzelka, zamoczonego w acetonie wyczyściłam i pogłębiłam krawędzie serduszka.
6. Na koniec udekorowałam serduszko i pokryłam całość bezbarwnym lakierem.

5. Using small, flat brush, soaked in acetone, I corrected and deepened edges of the heart.
6. Finally, I added rhinestones and sealed all nail with top coat.



 Wesołych Walentynek!!!

Happy Valntine Day!!!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...