Strony

Wzorek z Konadem - stepik

Jeden z moich nowszych wzorków z zastosowaniem płytek Konada. Jako bazę użyłam Revlona - Plum Seduction. Powiem szczerze, że bardzo przyjemnie się go nosiło :)



Na dobrze zaschnięty lakier podkładowy naklejamy naklejki do kwadratowego frencha tak, aby powstał ładny równy romb na środku.




Następnie malujemy w środku romba lakierem jaśniejszym od lakieru podkładowego.


Nie czekając aż lakier wyschnie, delikatnie zdejmujemy naklejki. Ja zrobiłam wzorek na palcu środkowym i kciuku.


Jak lakier wyschnie robimy stempelki, uważając aby wyszło równo. Ja użyłam płytki nr m15 i białego lakieru


Na koniec malujemy całość utwardzaczem i naklejamy cyrkonie Swarovskiego na obrzeżach romba. Tu użyłam kolory Crystal i Light Rose.
GOTOWE :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...