Strony

Złoto-brązowe wzorki

Pokusiłam się na stworzenie dwóch podobnych, acz różnych wzorków na cudnym Every month is Oktoberfest. Kolorystyka i materiały użyte do obu są podobne, wiec nie widać mocno, że mam różne wzorki na rękach ;)

I made two different nail designs on my beloved  Every month is Oktoberfest polish. Colors and used materials are similar on both hands :)

Bazą obu wzorków jest OPI Every Month is Oktoberfest. Oba są z lakierami pękającymi oraz cyrkoniami Swarovskiego i bulionem.

The base color is OPI's Every Month is Oktoberfest. Both are made with cracking polishes, Swarovski rhinestones and pearls.


Żeby zrobić ten wzorek, najpierw zrobiłam stempelki z użyciem czarnego lakieru Konad i płytki A33. Nie do końca osiągnęłam taki efekt o jaki mi chodziło, bo Every month is Oktoberfest jest jednak ciemny i czarny stempelek nie jest mocno widoczny. Dobrze go widać dopiero w świetle słonecznym. Następnie, na ok. 1/3 powierzchni paznokcia nałożyłam złoty lakier pękający firmy Golden Rose (Nr.13), a w miejscu gdzie się kończył przykleiłam złotą samoprzylepną tasiemkę. Na niektórych paznokciach nakleiłam cyrkonie Swarovskiego i złoty bulion. Na wszystko po 2 warstwy bezbarwnego lakieru. Ten wzorek jest na mojej lewej dłoni:).

To make this nail art I made stamping first, using black Konad nail polish and plate A33. The stamping is not well visible, since the Every month is Oktoberfest nail polish is dark. On app. 1/3 of the nail I applied golden cracking nail polish (Golden Rose No 13) and sticked golden tape. On some nails I put Swarovski rhinestones and golden pearls. Everything was topped with 2 coats of clear nail polish. This is my left hand :).



Na prawej dłoni, zrobiłam nieco inny wzorek. Na całości zrobiłam stempelek złotym lakierem przy użyciu płytki A33 (ten sam wzór po powyżej). Odwróconego czarnego frencha zrobiłam przy użyciu czarnego lakieru pękającego, na który nałożyłam cienką warstwę zwykłego czarnego lakieru (żeby powstał efekt tłoczonej skóry). Na granicy frencza ułożyłam srebrny bulion z cyrkoniami Swarovskiego. Całość pokryłam grubą warstwą bezbarwnego lakieru.

Nails on my right hand I made a bit different. I made stamping on whole nails using golden metallic nail polish and plate A33 (same design as above). Reversed french was made with black cracking nail polish and a thin layer of plain black polish (to get something like crockodile skin). At the borderline of the reversed french I put silver pearls and Swarovski rhinestoneg. At the end I topped all with thick layer of clear nail polish.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...