Strony

Targi Salon Jesień 2011 and my first strow nail art ;)

There has beauty event called Targi Salon Jesień 2011 in Warsaw this weekend. It is one of the biggest nail art event in Poland, so I told myself that I need to do some extra nail art before I go ;). And so I did my very first strow mani ;) I really love it! Here is it:

W ten weekend odbyły się Targi Salon Jesień 2011 w Warszawie. Myślę, że nie muszę Wam opowiadać co to takiego ;) Postanowiłam zrobić jakiś fajny wzorek z tej okazji i tak oto stworzyłam mój pierwszy "słomkowy" wzorek :) Nieskromnie powiem, że całkiem udany ;)

(right hand/prawa ręka)


(left hand/lewa ręka)



The base colour is Models Own's Beth's Blue. It light creme blue. It is cold blue without any green or purple hints. You could say it is pure pastel blue ;). The polish is very opaque, one coat would be ok, but I did 2 to make it thicker. It lastet 5 days without top coat, almost untouched ;) before I made the strow mani (see the last pic). Dried very glossy faster than my others nail polishes.

Kolorem bazowym jest lakier Models Own - Beth's Blue. Jest to jasny kremowy zimny błękit. Lakier nie ma żadnych zielonych czy fioletowych naleciałości, można powiedzieć że jest czystym pastelowym błękitem ;).  Lakier ten jest bardzo dobrze kryjący, jedna warstwa wystarczy by nim dobrze pokryć, ale ja dałam 2, żeby warstwa była grubsza.  Wytrzymał na moich paznokciach 5 dniu bez topa, prawie nietknięty ;) zanim zrobiłam na nim "słomkowy" wzorek (ostatnia fotka). Czas schnięcia krótszy niż u moich innych lakierów, no i schnie na bardzo ładny błysk.





(after 5 days/ po 5 dniach)


And some shots from the Targi Salon Jesień 2011

Trochę fotek z targów Salon Jesień 2011


(Peggy Sage)

(Peggy Sage)

(Świat Lakierów)

Italian Beauty

(Art Deco, Revlon)

(OPI)

(Mollon)

(Peggy Sage)

(Peggy Sage)


And last my recent hauls, some from the Targi Salon Jesień 2011 and some bought before.

I na koniec moje zakupy, część z Targów część zakupiona wcześniej.










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...