Strony

China Glaze - Sour Apple

I know that the summer is almoust gone, but I had to show you this polish. It is amazing! I used one coat over Mollon's Apple Green and I really love the effect. I didn't tried it on black nail polish but I guess I will do it soon ;) Here it is in a bottle.

Wiem, ze lato już za nami, ale musiałam pokazać Wam ten lakierek. Jest naprawdę niesamowity! Użyłam jednej jego warstwy na Mollon Apple Green  i naprawdę podoba mi się efekt. Jeszcze nie próbowałam go na czarnym lakierze ale niedługo pewnie to zrobię ;) Poniżej fotka lakieru w butelce.





Sour Apple is packed with a tons of glitter in green and yellow. The glitter gives really great finish, surprisingly not too much bumpy. The polish is rather made for layering, since it does not cover, even after 3 coats it is still very sheer.

Sour Apple jest naładowany mnóstwem brokatu w kolorach żółci i zieleni. Brokat daje naprawdę świetne wykończenie, o dziwo nie za bardzo chropowate. Lakier jest raczej do nakładania na inne lakiery, ponieważ nie kryje ani trochę, nawet po 3 warstwach.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...