Strony

Zdobycze i nowinki z Targów Salon Jesień 2010

W ten weekend odbyły się targi Salon Jesień 2010 w Expo w Warszawie. Mogę śmiało powiedzieć, że nie żałuję swojej wizyty, aczkolwiek brakowało mi stoiska Orly. Ale promocje były nawet fajowe, o czym niżej ;) Chce się z Wami podzielić nowinkami: otóż już niedługo w Polsce pojawią się lakiery firmy Dashing Diva, kto obeznany, ten wie że jest to jedna z czołowych marek m.in. tygodni mody w NY. Poniżej fotka przedstawiająca kolekcję na Jesień 2010.



Zdjęcie zapożyczone z www.dashingdiva.com. 


Na dowód, że nie ściemniam - foto przykładowych lakierów.

Na razie nie wiadomo w jakiej cenie będą lakiery (oby w jak najlepszej ;))). Ja już nie mogę się doczekać ;)) Strona polskiego dystrybutora to: www.larosa-profesionales.pl jednak na razie nie ma tam nic o lakierach. Jak tylko dostanę jakiś news to się z Wami nim podzielę.

Co do samych targów to mile zaskoczył mnie EuroFasion - pomimo tego, że jak zawsze dużego wyboru  lakierów nie było ;((( Ale lakiery ChG były 2 w cenie 1 i od tego dodatkowo odliczane było 15 %, w sumie za moje 6 lakierów zapłaciłam 45 zł!!!


L-P: Gussied Up Green, Adore, VIII, Harmony, Rodeo Fanatic, Stella. Widziałam też Emerald Sparkle, Masai Red, Lets groove i kilka innych fajnych kolorków.


Natknęłam się też na lakiery Colour Alike na stoisk Prestige. Kupiłam nr 441 (w realu wygląda jak Chanel Paradoxal) i nr 442 (coś jak Essie Sew Psyhed). Te lakiery były po 10 zł/szt. Zahaczyłam też o stoisko Alessandro, gdzie kupiłam lakier nr 213 w cenie 20 zł. Te dwa Color Cluby kupiłam w hurtowni EF, są to Ms. Hautie oraz Pretty in Platinium.


Na targi w Expo bardzo często chodzę z myślą o Italian Beauty. To są w miarę dobre lakiery, tanie, bo po 6 zł na targach. Można znaleźć wśród nich jakieś perełki, np. ta tutaj , ale ogólnie całość nie powala. Ja kupiłam 6 lakierków, które przykuły moją uwagę, są to numery: 71, 63, 65, 88, 5, 25.


To już są zakupy z Allegro, nie wytrzymałam i kupiłam :) Są to: Glitzy Stiletto, Sweet Love, My Darling, Day Dreaming i Cloud 9.

Swatche będą jak tylko czas pozwoli ;).
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...