Strony

Świątecznie na zielono + O.P.I

No to jak wzięło mnie na świąteczny nastrój to i na świąteczny wzorek. Ale spokojnie, to tylko świąteczna kolorystyka, więc można w nim chodzić ;) Wzorek jest prosty do zrobienia. Niestety nie banalnie, bo trochę się namęczyłam z przyklejaniem taśmy. No i nie podoba mi się wzór na serdecznym, gdybym miała zrobić go jeszcze raz, to odwróciłabym ten trójkąt o 180 stopni, tak żeby jego dłuższa krawędź była od strony skórek. A reszta - myślę - jest ok.

Po kolei. Robimy trójkąty z samoprzylepnej złotej taśmy w różnych miejscach. Następnie w środki trójkątów wklejamy (na bezbarwny lakier) cyrkonie i inne. Tu są czerwone cyrkonie kryształowe (mam je od Dobrejrady), małe srebrne cyrkonie Swarovskiego oraz perły AB Swarovskiego, białe perełki, złote "czapeczki", złoty bulion i zielone holograficzne romby (robią za liście). Całość pokryłam bezbarwnym lakierem dwa razy, ponieważ romby potrafią zahaczać o włosy i ubrania. 





Lakierem podkładowym jest lakier O.P.I Cuckoo for This Color z jednej ze starych kolekcji. Bardzo fajna zimna zieleń z delikatnym shimmerem. Dwie warstwy bardzo dobrze kryją, na zdjęciu są trzy, bo musiałam odświeżyć kolor do zdjęcia. 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...