Strony

Golden Rose Paris Nr 236 i niebieska róża.

Dzisiejszy świeży wzorek zrobiłam na lakierze firmy Golden Rose z serii Paris o numerze 236. Lakier ten dostałam od sklepu Dobrarada.
Co do lakieru, to jest to kremowa pastelowa zieleń, podobna do uwielbianych niegdyś (a nawet i dziś :)) miętowych kolorków. Na zdjęciu są trzy warstwy, chociaż dwie też dobrze kryją. Minusem tego lakieru jest to, że wolno schnie, po pomalowaniu wczoraj dwóch warstw, kilka godzin przed snem, dzisiaj miałam lekko odbitą pościel. Dlatego odświeżyłam go dzisiaj trzecią warstwą. Ponadto, pędzelek nie jest najłatwiejszy w manewrowaniu i zostawia pęcherzyki powietrza.

Wzorek zrobiłam z ozdób, które także otrzymałam ze sklepu Dobrarada. Są to: opalizujący lekko zielonkawy bulion, szklane perełki (a'la krople rosy) i ceramiczne kwiatki. Ogólnie jestem zadowolona z tego zdobienia, ale myślę, że gdybym miała dłuższe paznokcie to wyglądałby zdecydowanie lepiej. Nie wiem jak długo wzorek mi się utrzyma na paznokciu, głównie przez wystający kwiatek. Dam Wam znać jutro. 






Oczywiście kwiatek ceramiczny odpadł mi tego samego dnia :(. Ale to było do przewidzenia. W miejsce "dziury" dokleiłam perełkę i cyrkonię. Poniżej słabej jakości zdjęcie telefonowe ;)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...