Strony

Targi Salon Jesień 2009 EXPO XXI

Przedstawiam Wam moje wrażenia z Targów Salon Jesień w EXPO, które obyły się dzisiaj ale będą też jutro ;)


Oczywiście zaczęłam od Świata Lakierów Euro Fashion. Zależało mi na China Glaze - Watermelon Rond i Recycle (tego ostatniego nie było :( ). Wyszłam z Watermelon Rind i Ruby Pumps ;)) Ceny takie same jak na stronie Euro Fashon, no i lakiery Precision były w promocji - 2. lakier za 1/2 ceny.









Potem zrobiłam szybki rzut oka na firmę a.i. polska (czyli Essie, Nail tek...)
Lakiery Essie pojedyńcze kosztowały 28,50 zł.
(jeśli kogoś interesuje coś innego z oferty a.i.polska to mam ich najnowszy cennik, pisać na maila)




Potem przegląd stoiska Euro Fashion z akcesoriami, wszystko takie jak na stronie internetowej.
(Nie zauważyłam jakichś ciekawych promocji)



No i oczywiście bez odwiedzenia OPI, targi byłyby niekompletne ;P
Oczywiście stał wielki kosz wypełniony lakierami w letnich kolorach (dużo z serii BRIGHTS), te z kosza kosztowały 18 zł, cena normalna lakierów to 28 zł. Było dużo lakierów z najnowszych kolekcji czyli: Espana, Suede, Matte.




Sun Flower, czyli ozdóbki -dla mnie- aczkolwiek nie najtańsze na targach.






Stoisko, obok którego nigdy nie przechodzę obojętnie czyli Ar Style.
Jest tu zawsze wielki wybór ozdóbek. Pojemniczki były po 4 zl, woreczki po 3 zł. Kupiłam tu też sondę do robienia kropek ;) za 8 zł.





Jeden z moich celów na targach czyli Ekert Nails - dystrybutor Creative Nail Design. Moj cel - oczywiście lakiery, stare były na wyprzedaży - po 7 zł. Zaś najnowszy wytwór firmy CND - czyli najnowsze lakiery kosztowały 20 zł. Firma Eker Nails wypuściła też swoje własne lakiery, które kosztowały 15 zł.






Flash-collection - tu zawsze coś kupuję ponieważ mają najtańsze ozdoby na targach - 3 szt. w pojemniczkach za 10 zł.



Owiedziłam też stoisko Italian Beauty, gdzie kupiłam 2 lakiery po 6 zł (była wyprzedaż, wypróbowała oba i żałuje że kupiłam tylko 2 :((( )

Odwiedziłam też stoisko Bass Cosmetics, gdzie kupiłam lakier Nubar w cenie 15 zł i 2 pudelka z kameą po 2,50 zł, pakowane po 4 kamee.



Moje zakupy ^_^ :
L-P: CND - Transulent Tangerine, Nubar -Rich Berry, Italian Beauty - nr11, Italian Beauty - Nr 99 albo 66?, OPI - Lincoln Park After Dark Suede, OPI - Here today... Aragorn Tomorrow, OPI - Suzi Skis In The Pyrenees Suede, OPI - Give Me Moor, China Glaze - Ruby Pumps, China Glaze - Watermelon Rind.


Srednie hologramiki i pazłotko (kupione na stoisku Flash-Collection), kamea (kupiona na stoisku Bass Cosmetics za 2,5 pojemniczek ^_^), owalne jajeczka i sonda (z Ar Style)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...