Strony

Nail Art: Cracking nail art.

Well, if you were wondering if I am doing any nail art, the answer is yes. I just don't have time enought to post them here. But here is my latest cracking nail art with step-by-step.

Jeśli zastanawialiście się, czy robię jakieś wzorki, to odpowiedź brzmi tak. Po prostu zawsze mam za mało czasu na wstawienie ich. Dzisiaj pokażę Wam jeden z moich ostatnich wzorków - pękający z instrukcją.






Step by step

1. Paint your nails with your favourite dark nail polish.
2. Use your stampipng kit to decorate pinkie, middle finger and pointer, make the stamping on a half of the nails (here Boundle Monster BM07)

1. Pomaluj paznokcie na ulubiony ciemny kolor
2. Użyj stempelków do dekoracji paznokci palców małego, wskazującego i środkowego, zrób stempelki na połówkach paznokci (ja użyłam Boundle Monster BM07)



3. On the other half of the nails, on each nail, put a layer of silver cracking nail polish (here P2 crackling top coat).

3. Na drugiej połowie każdego paznokcia nałóż warstwę srebrnego pękającego lakieru (ja użyłam P2 crackling top coat).




4. Put rhinestones on thumb and ring nails, like in the first photo.
5. Seal with top coat. Done


4. Nałóż cyrkonie na kciuk i paznokieć środkowy, tak jak na pierwszym zdjęciu.
5. Zabezpiecz paznokcie topcoatem. Gotowe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...