Strony

Granatowo - złoty wzorek.


Gdy robiłam ten wzorek, byłam w trakcie przeprowadzania eksperymentu z lakierów hybrydowych ;). Po ok. tygodniu noszenia własnoręcznie robionych hybryd, doszłam do wniosku, że mam na nie za słabe paznokcie. Stąd dziwne kształty moich paznokci ;)

Bazą jest granatowy lakier Essie - No more film, lakier złoty to ANNY - Hot to handle (użyty na kciuku i małym palcu oraz do stempli). Stempelki zrobiłam płytką z Born Pretty Store BP-17 (możecie ją kupić tutaj), do tego cyrkonie Swarovskiego, metalowe ćwieki, bulion, złote cienkie gwiazdki i białe perełki z Born Pretty Store (tutaj).

Jeżeli będziecie robić zakupy w Born Pretty Store, nie zapomnijcie o kuponie FASQ10, który da Wam 10 % zniżki.


While wearing this nail art I was testing gel polishes, that is why my nails here may seem weird :) 

Base is Essie nail polish in No more film, golden polish is ANNY - Hot to handle (on thumb, pinkie and as stamping polish). I used stamping plate from Born Pretty Store in BP-17 (here), Swarovski rhinestones, metal studs, glass pearls, golden stars and white pearls from Born Pretty Store (here).

And if you will be shopping at Born Pretty Store, do not forget about code FASQ10, that will give you 10% off.







A tak wygląda całość bez cyrkonii.

Without rhinestones.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...