Strony

Pozłacane lakierem!

Ostatnio, ucząc się na egzamin :), wpadałam na pomysł zrobienia wzorku, który przypomina paznokcie ozłocone pazłotkiem (bądź specjalną folią) za pomocą lakierów. Uważam, że efekt wyszedł naprawdę super! No i nie ma ograniczeń co do zestawienia kolorów, potrzebne są bowiem tylko dwa (albo i więcej) lakiery do paznokci (o pozostałych rekwizytach piszę poniżej). Teraz efekt:

I recently made new design, that looks like it was used with golden flakes/foil. I really like the end effect. You will know how to make it, but first the nail art:







1. Malujemy kolorem bazowym, czekamy aż nieco podeschnie - ja użyłam czarnego kremowego
2. Potrzebujemy kawałek gładkiej folii (spożywczej, opakowania po chusteczkach higienicznych itp.) - ja mam plasterek silikonu, który świetnie się sprawdza :)
3. Na folię nakładamy lakier w innym kolorze - ja użyłam złotego metallica
4. Bardzo szybko, zanim lakier zacznie zastygać, paćkamy go zrolowaną chusteczką higieniczną - tak aby powstały nierówności.
5. Przykładamy folię ze złotym lakierem do paznokcia, powinny poprzyklejać się nierównomierne kawałki złotego lakieru (jeśli się nie kleją to znaczy, że oba lakiery są za suche, trzeba nałożyć na paznokieć cienką warstwę lakieru i ponowić nakładanie złotego, lakier na paznokciu będzie się lekko lepił).
6. Czekamy aż oba lakiery dobrze wyschną.
7. Utwardzamy lakierem bezbarwnym i gotowe.

1. Paint nails with base polish - I used creme black.
2. Get ready a piece of plain foil (food foil or some foil package from something like tissues) - I have a plaster of silicone.
3. Paint the foil with golden polish or other colour.
4. Tap the wet polish with rolled paper tissue so it become uneven.
5. Touch your nails with the foil with golden polish. The golden flakes should stick to the base polish (if they do not stick it means both polishes are too dry, you will need to add one thin coat of base polish on the nail)
6. Wait until both polishes dry completely.
7. Add clear topcoat and ready.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...