Strony

MK Nails polishes and nail art.

Niedawno otrzymałam od firmy MAR-KOS trzy lakiery marki MK Nails, mianowicie kolory o numerach 35, 36 i 54. Lakiery te zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie. Najpierw przetestowałam numer 35. Nałożyłam 2 warstwy bez podkładu, ani utwardzacza i chodziłam tak przez 4 dni, bez poprawek. Lakier starł się jedynie na końcówkach, odpryski były minimalne. Oto jak wyglądał po 4 dniach na mojej prawej i lewej ręce:

Recently I got three polishes to test from MAR-KOS, which are MK Nails Nos 35, 36 and 54. The polishes are quite good, I tested no 35 for four days, and there is it after the time without base or top coat:




Całkiem nieźle ;)
Wszystkie lakiery nakłada się bardzo bobrze, 2 warstwy kryją całkowicie. Dla niektórych wadą może być to, że schną na lekki satyn i konieczne jest nałożenie utwardzacza, aby uzyskać efekt błysku. Mi to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie - lakiery schną migiem! Pędzelek ułatwia nakładanie, nie utrudnia :) Konsystencja jest także dobra, ponieważ lakier ładnie sam się wyrównuje.

Not bad at all ;)
All polishes are easy to apply, 2 coats cover completely. The polishes dry to satin, for me it is good, because they dry very fast! 

A oto reszta fotek no i wzorki :))

And here are the rest of the pics and nail art :))
Numer 35, jeszcze raz, na świeżo - pierwsze zdjęcie bez, drugie z top coatem:

No 35, once again fresh - first pic without, second with top coat:




Numer 36 to cudny żywy fiolet z niebieskimi tonami, tych nigdy mi nie jest za mało :))

No 36 is very preatte vivid purple with blue tones, I love these colors!




Numer 54 jest jedynym w mojej kolekcji tego typu kolorem. Jest to mocny neonowy róż, w tonacji zimnej. Niestety nie udało mi się go sfotografować tak, żeby kolor dobrze oddać kolor. Dlatego pokażę Wam dwa całkowicie różne zdjęcia - 54 to kolor pomiędzy tymi dwoma, naprawdę żarówiasty! Będę w nim chodzić w lato, oj tak!

No 54 is the only one this type of color in my collection. It is vivid neon pink, cold toned. Unfortunately I didn't got the accurate color with my camera. So I have two totally different pics, the color is betweent those two, really vivid! I will for sure use it in the summer!!




Obiecane wzorki z lakierami MK Nails :)

Nail art with the MK Nails polishes :)


Brokatowe confetti, na to perełki i srebrny bulion.
Glitter and pearls.



Pasek z czarnego lakieru, na to fioletowe muszelki.
Strip made with black polish and purple shells.



Paseczki z białego lakieru, zrobione wykałaczką, srebrny liner i cyrkonie z perełką.
Strips of white polish made with toothpick, silver liner and rhinestones with a pearl.




Lakiery możecie kupić tutaj, w cenie 12 zł.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...