Strony

MakeUp: Eye Lashes from kkcenterhk.com

False Eye Lashes by ES form www.kkcenterhk.com
I got some eye lashes for rewiev. It was very difficult for me to use them since I am not the type that uses the false eye lashes. I didn't get the glue so I used my Adrell LashTite Adhesive clear. This is how I got the lashes:

Sztuczne rzęsy firmy ES dostępne tu www.kkcenterhk.com
Dostałam opakowanie sztucznych rzęs do przetestowania. Było to dla mnie strasznie trudne, bo nie należę do osób, które korzystają ze sztucznych rzęs. Nie dostałam kleju, więc użyłam swojego Adrell LashTite Adhesive clear. Rzęsy wyglądają tak:





I had some probles with gluing them, but finally I managed to do one eye ;) And I really liked it, the lashes looks awesome! It wasn't totally comfortable, but it was probably my fault cuz I didn't cut it right. I used here Helena Rubenstein maskara and eyeliner from Essence, the summer collection. I am sure, that I will try those lashes again, esspecially that I still have nine pairs ;)

Miałam małe problemy z naklejeniem rzęs, ale w końcu udało mi się na jednym oku ;) I muszę przyznać, że naprawdę spodobał mi się efekt, rzęsy wyglądały super! Nie były zbyt wygodne, ale prawdopodobnie z mojej winy bo nie przycięłam ich jak należy. Użyłam maskary Releny Rubenstein i eyelinera w żelu Essence z letniej kolekcji. Jestem pewna, że jeszcze wrócę do tych rzęs, zwłaszcza, że mam ich jeszcze 9 par :)





You can buy those lashes here: http://www.kkcenterhk.com/
Możecie nabyć te rzęsy tu: http://www.kkcenterhk.com/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...