Strony

I'm Back!! and changing...

Yes, I am back - but not because I’m done with my private matters, but because I can’t live without writing here. For last two weeks I kept thinking about my new ideas I wanted to share with you guys. I have so many thing to write about that I decided to “start over” again. Starting over and over again is something I specialize in J

There are going to be some changes.

First, I think you already guessed – is language – the first language of this blog is going to be English. I will add also English tags.
Second language – Polish (polish tags will stay – so don’t worry).

There will be also some more visual and gadget changes. As you can see I joined Twitter, so you are welcomed to twitt with me.

I will be also adding reviews of make-up, face and body products, so stay tuned J

My posts will be coming in series, which are:
- Nails Lesson (former “step-by-step”) – posts about how to make nail art
- Nails Item (former “akcesoria fanatyczki zdobniczki”) – posts abort accessories I use
- Nails like Star’s (former “skopiuj pazurki gwiazdy”) – posts about manis celebrieties have and how to get the look
- Nail Art – my nail art creations ;)
- Nails Care – nail treatments and old way to make nails look beautiful
- Nails Shop – places where I buy my stuff
- Nails Colour – nail polishes swatches
- Nails Trends – newest trends
- Cuticles Care – cuticles care products
- Make Up – make up stuff
- Skin Care – skin care products
- Body Care – body care products

Hope you will like the new version of my blog J
If there is anything about my blog you like please support me by leaving a comment and subscribing.

Thank U !!!





Tak, wróciłam – ale nie dlatego, że wreszcie uporządkowałam swoje sprawy, lecz dlatego, że nie potrafię już żyć bez tego bloga. Przez ostatnie dwa tygodnie ciągle myślałam o nowych pomysłach, które chciałam Wam pokazać. Mam ich tyle, że postanowiłam znowu „zacząć” pisanie bloga. Zaczynanie od nowa to moja specjalność J

Będą zmiany.

Pierwsza, już ją zauważyliście – to język – pierwszym językiem tego bloga będzie angielski. Dodam też tagi po angielsku. Drugim językiem – pozostanie polski (polskie Tagi zostają, więc jakby co to się nie martwcie).

Będą też kosmetyczno-techniczne zmiany. Jak zapewne zauważyliście, dołączyłam do Twistera, wiec zapraszam do wspólnego ćwirkania.

Będą też recenzje produktów do makijażu, twarzy i ciała, więc zaglądajcie często J

Posty będą teraz w seriach, będą to:
- Nails Lesson (dawny “step-by-step”) – lekcje robienia wzorków
- Nails Item (dawne “akcesoria fanatyczki zdobniczki”) – posty o moich akcesoriach
- Nails like Star’s (dawne “skopiuj pazurki gwiazdy”) – posty o tym jak stworzyć gwiazdorski manikir
- Nail Art – moje wzorki ;)
- Nails Care – odżywki i inne metody na piękne paznokcie
- Nails Shop – miejsca godne polecenia
- Nails Colour – swatche lakierów
- Nails Trends – najnowsze trendy
- Cuticles Care – produkty do skórek
- Make Up – makijażowe kosmetyki
- Skin Care – kosmetyki do twarzy
- Body Care – kosmetyki do ciała

Mam nadzieję, że spodoba Wam się nowa wersja mojego bloga J Jeśli tak, to wesprzyjcie mnie zostawiając komentarz lub zapisując się do subskrypcji.

Dziękuję !!!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...